En uge

Hvis du tror det er let at beslutte sig for hvad man skal foretage sig, ugen inden ens liv bliver vendt på hovedet, tager du fejl.

Jeg har forsøgt at få slappet af og lige ordnet de sidste løse ender denne uge.  For næste uge står den på ego-hygge og selvforkælelse.

Min liste med 3 punkter som jeg satser på at jeg godt kan nå inden vandet går.

1. En tur til frisøren.

2. En lille gave til mig selv.

3. En Burger med kæresten (på Café Alma på Bryggen).

Igår var jeg lidt slem og købte denne fine body fra Bobo Choses, på trendsales, til 60 kr. Jeg købte også en super sød baby tunika fra Caramelbaby & Child til 70 kr. Den skal i nok få at se snart.

Jeg glæder mig virkelig til posten kommer for i næste uge har han også et par andre småting med til mig ;P

Bl.a. et brev hvor der forhåbentlig er en lille lejlighed i!

2 thoughts on “En uge

  1. Sidsel siger:

    En burger der faktisk fuldstændig overgår alma burgeren er Kulturhusets burger på Islandsbrygge.. det er nu min ynglings burger så kan varmt anbefale den når i nu er i nabolagt 🙂

  2. Ann-Louise siger:

    uuuuh – det kunne godt være at vi ville prøve den i stedet for ;P

    Det virker ret fristende at tage ud og hente dén der burger i aften, for nu har vi siddet på sofaen hele dagen og set tv og drukket the.

    Knus til dig Sidsel

Skriv en kommentar