To do lists

Jeg har kilometer lange lister alle vejne i disse dage. Vi er igang med at forberede to projekter i skolen. En praktik ansøgning med online portfolio tilknyttet. En synopsis eksamen. Vi er ved at overtage en ny lejlighed og der medfølger også en masse bøvl. Lilis far er gået selvstændig. Lili skal flytte vuggestue og hvis jeg er så heldig at få mig et praktiksted, starter jeg der på fuldtid lige efter en lille kort ferie.

Stress niveau 120%

Jeg var lidt tæt på et nervøst sammenbrud tidligere idag. Men så fik jeg lige hentet hende her i vuggestuen.

20130514-202911.jpg

Skriv et svar

