Oog i skal da lige se verdens sødeste…

Jeg har idag modtaget så meget dejlig opbakning. (tak Jennifer -det er så sødt et brev du har skrevet til mig)

Idag har Lili været så heldig at få lov til at spille på farfars ultra lækre og sikkert også svinedyre guitar.
Farmor har været på jagt på Dragør markedet og fundet en masse fine ting til Lili og garn i massevis til mig!
Det skal i nok få at se ved lejlighed.
Så dejligt med en skøn familie og lidt forkælelse.
-Og det skal fejres med lidt Lili Spam

<;;;3

20120617-214725.jpg

20120617-214732.jpg

20120617-214740.jpg

2 thoughts on “Oog i skal da lige se verdens sødeste…

  1. Anne siger:

    Altid hyggeligt med lidt lili spam. Det lyder som nogle rigtig dejlige bedsteforældre🙂
    Må man spørge om hvor det lækre tæppe der varmer Lili er fra? Det ser da godt nok vildt smukt ud!!

    • Ann-Louise siger:

      Hej Anne
      Lili har de skønneste bedsteforældre. Det er så heldigt!

      Tæppet fandt jeg i Kvickly nedsat til 125 kr. Et par uger siden. Det er rigtig fint til prisen men er ren akryl, hvilket er det eneste jeg ikke kan li ved det. Men farverne er så skønne på det😀

Skriv et svar

