Amning schmamning

20120617-101146.jpg

Det er så så så hyggeligt – men også ved at være slut for vores vedkommende.

Vi havde jo Sundhedsplejersken på besøg og hun var noget chokeret, da jeg sagde at vi da stadig ammede 9-10 gange i døgnet -…

Jeg har ikke helt kunne se det selv, men det er godt nok lidt mange gange – men Lili har jo været med på det.

Nu har vi så taget og skåret 3-4 amninger væk, og det går noget så fint. Vi skal helt ned på 4-5 stykker. Men der skal trappes ned stille og roligt.

– nu sidder jeg så lidt og føler mig lidt dum, for det kunne jeg vel godt ha indset selv – eller?!
Kender i det at man bare kører videre i en rutine og så helt glemmer at reflektere lidt over tingene?

– det er såden nu, at Lili er meget mere begejstret for sine måltider. Måske fordi jeg ikke har ødelagt hendes appetit med alle de amninger-…
Jeg har nu fået den idé at lave en lille “kogebog til idéforladte føstegangsmødre”
For hvor er det svært at finde på babymad!
… – det kan ikke kun være mig der har det sådan!
Mormor har spyttet i kassen med opskrifter – og senere idag vil jeg udspørge Lili’s farmor!

Skriv et svar

