Random

20120601-160107.jpg

20120601-160120.jpg

20120601-160131.jpg

20120601-160147.jpg

20120601-160222.jpg

20120601-160236.jpg

Madpakken er klar. (vi skal ud og spise i aften)
“ongo” -nu omdøbt til sovetrynen mangler sin nathue.
Vuggen er malet.
Fredelig lille Lili. For tiden bestiller hun ikke andet end at knurre og brøle. Det er lidt skægt når man har hende med ude på café o.lign.
Mor her, har fået nye blyanter!! Wuhuu!!!
Og manden har hentet en sej børnebog med hjem.

Vi har haft en hel uge til at lave ingenting i. Og det har været tiltrængt.

8 thoughts on “Random

  1. Tak for i dag! Det var rigtig hyggeligt at se dig – omend det var lidt kort tid.. I næste uge sætter jeg endnu mere tid af til Ann- og Lili-hygge!❤

  2. Marina siger:

    Fantastisk sovebilled. Man bliver helt søvnig selv af at se på hende.

  3. AMJ siger:

    den bog læste jeg for Nørden og Faster, og mine forældre læste den for mig🙂

    • Ann-Louise siger:

      Jeg tror Emil havde et “old-times-øjeblik” da han købte den😀
      Det er også en dejlig bog – jeg kan bare bedst huske mis med de blå øjne. Den må Lili få når hun bliver lidt ældre- p.t. er det sjovest at krølle siderne og ikke så meget læse det der står eller kigge på de fine billeder.

Skriv et svar

