Cover Kids

20120526-132655.jpg

Gaaaab!

Nu har jeg troligt købt bladet hver måned siden det udkom – men hold nu op hvor er det blevet kedeligt!
Nu er jeg grov, men det virker lidt som om redaktionen lige går en tur gennem Illum og magasin med deres kameraer og vupti så har de næste måneds indhold.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at bladet kunne forarge eller ophidse mig lidt – måske få mig til at reflektere lidt over det at være nogens mor.
Mode til børn er jo rigtig dejligt. Men tips til at fjerne gulerodspletterne på Lili’s Bobo Choses bodyer ville være dejligt også.

– bladet er sådan en dejlig overfladisk omgang – men når man har et barn er der bare rigtig meget hverdag og knap så meget overflade – det savner jeg lidt at de skriver noget mere om…

Er jeg den eneste der har det sådan?

20120526-132424.jpg

2 thoughts on “Cover Kids

  1. Marina siger:

    Sådan har jeg det også. Egentligt synes jeg at bladet har gode takter med Shane og fede billeder men det er på en eller anden måde ikke nærværende for mig og jeg bliver lidt reklamesyg på samme måde som når jeg kikker i et bo bedre. I USA har de masser af fede kreative blade til børnefamilier og jeg savner virkeligt et blad der handler mindre om ting og mere om børn og familie.

    • Ann-Louise siger:

      Præcis! Og hvad har vi at vælge imellem herhjemme – vores børn eller cover?!
      Det er synd der bliver lagt så meget told og afgifter på de udenlandske blade… Ellers kunne de jo være meget sjove at købe. 🙂

Skriv et svar

