Solstråle

20120525-181517.jpg

20120525-181555.jpg

20120525-181612.jpg

20120525-211209.jpg

3 thoughts on “Solstråle

  1. Mia siger:

    Hvor er hun godt nok sød. Rigtig fine stråler og outfit🙂

    • Ann-Louise siger:

      Hej Mia
      Hvor er det også en hyggelig blog du har.😀

      Hvis du vil have et godt argument til Mads ang. Aktivitetstæppet – så sig at baby bliver kuldret af det!
      Lili havde én dims fra lamaze som hun gloede til døde indtil hun var 3 mdr. Hvis jeg hængte mere op blev hun helt overstimuleret. Så han skal alligevel pille det meste af legetøjet af til at starte med🙂
      Aka dårlig investering og grimme er de jo oftest også!

      • Mia siger:

        Tak, er helt ny i det her meget forvirrende blogland, men din blog er nemlig også så hyggelig, at jeg blev helt inspireret. Det er særligt skønt at se alt det man kan gå og glæde sig til med sådan et lille menneske. Er lidt ærgerlig over, at du ikke har opskrifter på dine sjove hæklede ting, men har nu også besluttet at kaste mig ud i freestyle hækling. Det tager form, men jeg ved endnu ikke hvilken😀 Jeg kaster straks dit gode råd i ansigtet på Mads og bestiller en Rudolf Steiner pind til Sigurd!

Skriv et svar

