…Sådan -nu er “countdown” igang

der er små 14 dage til at Lili holder fest.

Jeg har lavet mere pynt og vi bager en masse kager til fryseren idag.

– Men så gik det jo lige op for mig at Lili da skal have en gave også!!! (skammer mig lidt over at have glemt dét!) Derfor hækler jeg en lille dukke til hende og så får hun en ting til som vi lige skal have ordnet, far og jeg.

20120429-165604.jpg

One thought on “…Sådan -nu er “countdown” igang

  1. Lou siger:

    Ville ønske jeg kunne hækle eller havde tålmodigheden til at lære det. Den dukke er bare så super fin! Spændende med Lili’s fest, håber der kommer lidt billeder her på bloggen🙂

    Lou

Skriv et svar

