Når mor shopper…

En graviditet har været ensbetydende med at jeg har shoppet minimalt (til mig selv) det seneste år. Idag har jeg så siddet herhjemme og haft en mindre identitetskrise og enn go omgang hovedpine. hvilket har resulteret i at jeg er faldet ned i min gamle rille. (Jeg har været shopaholic – kurreret men stadig svaaaag) Jeg har shoppet mig til lidt lykke og jeg skammer mig egentlig ikke over det, for der er huller i alle mine t-shirts og cardigans.

her er hvad jeg har anskaffet mig – og ja det er meget…

 

Og så kom der også lidt i kurven til Lili❤

 

5 thoughts on “Når mor shopper…

  1. Har du købt Marni jakken?! Den er så fiiiiin!🙂

  2. malou Gammelby siger:

    Virkelig en herlig blog du har dig her:)

Skriv et svar

