Vokset ud af sit legetæppe

Lili er blevet så lang at hendes lille fine legetæppeunivers er blevet for småt til hende – så med en let modifikation er vi nu i legemekka igen.

Vi har haft besøg af min faster Pia og hendes mand Lars idag – og fået kaj-kager. Jeg fik desværre ikke taget et billede af kagerne før vi havde stukket dem til døde med en gaffel! -er jeg den eneste der synes det er lidt makabert at de er røde indeni?

20120322-162652.jpg

20120322-162708.jpg

20120322-162726.jpg

20120322-162735.jpg

2 thoughts on “Vokset ud af sit legetæppe

  1. haha jeg er vild med ansigtsudtrykkende både på det første og det sidste billede! Jeg glæder mig til lørdag🙂

    • Ann-Louise siger:

      Hun er helt vild med det! man skal bare lige rykke lidt rundt på tingene og så er de spændende igen ;P

      Jeg glæder mig også så meget til lørdag❤

      kys og kram

Skriv et svar

