Virus

Virus… Behøver jeg sige mere!
På trods af at jeg har aflyst en masse aftaler de sidste par dage har vi altså ikke kunne undgå at blive rigtig rigtig syge herhjemme.
I kender godt de der dage hvor man bare er utilpas og går og venter på at blive rigtig syg. – ventetiden er ovre.
Lili har dårlig mave, hun vil ikke spise og hun er for det meste rigtig ked af det.
Jeg selv går og ignorerer at jeg også er lidt utilpas. Jeg håber bare at det går over hurtigt for vi gider ikke være syge!

20120321-102214.jpg

20120321-112856.jpg

2 thoughts on “Virus

  1. Åhh nej! Jeg håber, at det går rigtig rigtig hurtigt over! God bedring❤

Skriv et svar

