Heldigt at det er lønningsdag imorgen!

Lili og jeg har kigget på en masse dejlige ting og sager, som vi (mest Lili’s mor) godt kunne tænke os… men SU’en går jo først ind i morgen – og så var der også lige alle de der regninger som så skal betales… Derfor laver vi nogle af dem selv, gør vi!

FlatOut Bear fra Australien – den ville jeg gerne have mine fingre i – men jeg synes lidt at det er for meget at bruge ca. 450 kr. på en bamsebjørn som jeg godt selv kan lave… ( Fortsættelse følger ;P )

En meget sulten larve-rangle. den bliver nok lidt svær at sy selv, men jeg tror at vi kan undvære den lidt endnu… – Lili fik nemlig en rigtig fin solsikke med sugekop i bunden, af sin oldefar!

Seje savlesmække fordi det gør vi! Dem laver vi nok også snart et par stykker af selv😀

Denne synes jeg er sej! desværre er den kun på svensk – men hey jeg laver da bare lige sådan én selv også! – Det kunne faktisk være ret fint at have den liggende til Lili’s navnefest, så gæsterne kunne skrive små hilsner i den🙂

Skriv et svar

