Vi putter og guffer

Idag har Herren af huset fået sig noget meget smart nyt legetøj. Det har betydet en lang frisk gåtur og en håndfuld gratis lakridser til trunten og jeg. Jeg må indrømme at jeg er en lille bitte smule misundelig over hans nye dims, men halo- jeg skal jo på powershopping den 8 marts når marni kommer I H&M’s butikker, så jeg har vist ikke noget er være misundelig over. Jeg har allieret mig med min faster Pia. Hun hygger med Lili mens jeg går amok ;P

Jeg glæder mig allerede!


Efter sådan en lang og produktiv dag, bliver der hygget og slappet af på sofaen.

20120218-170148.jpg

20120218-170204.jpg

2 thoughts on “Vi putter og guffer

  1. Faster S siger:

    for mit budgets skyld ignorerer jeg den dag også selvom Marni er min ynglings designer!

Skriv et svar

