Jeg faldt i, gjorde jeg!

Nu har jeg i en længere periode ikke shoppet ret meget. Men jeg har lige købt en håndfuld ting og sager til Lili.

To super fine sommer-sæt fra Marmar Cph fra Trendsales.

Egern natlampe fra tyske Heico til 399,- (paradisvej.dk)

Og sidst men ikke mindst en badeble, fordi vi skal til at gå til babysvøm med mødregruppen😀

Jeg er egentlig ikke så vildt med at gå i svømmehallen, men jeg glæder mig til at ploppe Lili i poolen og se hvordan hun hygger sig. (jo jeg er vel blevet en alt-op-ofrende mor… – bare jeg får lov at shoppe, så er jeg glad ;P)

2 thoughts on “Jeg faldt i, gjorde jeg!

  1. Det er nogle fine sager du har fået neglet dig! Jeg håber Lili bliver VILD med babysvømning🙂

Skriv et svar

