Lili siger mooar

Jeg har den seneste uge sagt mooar til Lili hver gang hun er gået igang med at pludre. Og jeg får nu et kæmpe smil hver gang jeg siger det! – Og det er selvom hun taber sutten for at smile!

Imorges sad vi så der og snakkede – og pludselig siger Lili meget konsekvent mooar mooar mooar mooar!

Jeg sidder så og spekulerer lidt over, om det mon tæller som første ord eller ej -? Hun kan sige det, men forstår jo ikke rigtigt hvad det betyder…?

Igår fik Lili og jeg besøg af Dyveke. Det er ikke noget der hjælper på en halv depressiv dag, end et besøg fra Hende❤

Og vi fandt en lille bitte hjort i en butik på Amagerbrogade

2 thoughts on “Lili siger mooar

  1. Dottie siger:

    Hej kom lige forbi din blog.. sikke en dejlig datter du har😀
    Jeg vil da sige at det tæller som første ord selvom hun ikke forstår meningen af det.. første ord er efter min mening det første de siger som betyder noget rigtigt.. Og så er moar da ikke det værste som første ord😉
    Kig evt. forbi min mor (og alt mulig andet) blog🙂
    http://www.dottie.dk

    • Ann-Louise siger:

      Hej Dottie🙂
      Tak skal du ha! -Det er så dejligt at få at vide at der er nogen derude som godt kan lide min blog! Tusind tak.
      Jeg har også bestemt mig for at moar er det første ord! – men jeg tror egentlig Lili sagde huraaa og heeej først… -Men det siger vi ikke til faren ;P
      Jeg kigger på din blog med det samme❤

Skriv et svar

