Et nyt år

Lili er idag 2 mdr og 1 uge.

Hun er rigtig godt igang med sit andet tigerspring, hun griner og pludrer som en tosset. -Og hun elsker fest! Det var i hvertfald ikke problematisk at tage hende med ud i nytårsnatten. Hun hang på mor i bæreselen og hyggede sig. -Og hun fik vist også charmeret nogle af gæsterne. – Også selvom drengene lod som om de ikke var imponeret af ungen, så kunne vi godt se ud af øjenkrogen, at der var et par af dem der kiggede lidt mere intenst på kæresterne – om det så var angst – det vides ikke ;P

Hahaha det er så sjovt at sprede “gravid-virussen” (det smitter jo lidt når man når en vis alder).

Vi har startet det nye år med at spise en tør kransekage (mor), smilet til legetøj og pludret til mor (Lili), og ladet far sove længe. Det er en go start synes jeg.

Mht. nytårsfortsæt, har jeg kun et; “at smide trolden tilbage i æsken.” -Hvad det så indebærer er lidt en privatsag, men jeg kan afsløre at det har noget at gøre med en vis adfærd, som ikke er synderlig sexet på nogen måde. Og igår da jeg skulle gøre mig klar til fest, blev jeg meget sur over at jeg skulle ud at mine gamle natbukser med gylp på… Faktisk så sur, at jeg forsøgte at sabotere hele aftenen. – Det var i det øjeblik at mit nytårsfortsæt blev klart for mig.

Jeg  tror  lidt at man som ny mor kan falde i to ektreme retninger. -Enten bliver man en stresset perfektionist eller også bliver man ekstremt velovervejet -sådan, “hvad gider jeg idag” agtig. Nogen ville måske kalde det doven, men for mig har det mere handlet om at spare på ressourcerne og slappe rigtig rigtig meget af! – Det synes jeg så at jeg har gjort rigeligt nu, for jeg kunne sku meget godt li at komme ud af nattøjet igår…

Lige nu ønsker jeg mig en Latte, men er der overhovedet noget der har åbent idag?

Skriv et svar

