Nu er det sikkert og vist

Vi har fået lejekontrakten idag, og det er helt på plads nu. Vi flytter  ca. til marts og glæder os alle 3 enormt meget!

Her er lidt mere indretnings – og inspirationsbilleder. Jeg glæder mig så meget til at indrette den nye lejlighed😀

Lili har været en tur til vagtlægen igår fordi hun var klattet og ikke ville spise eller lege. (-Og hendes mor er en grådlabil hystade!) Vi måtte en tur på Hvidovre Hospitals børneafdeling, da det er det man skal, når barnet kun er lige knap 7 uger gammelt. – Lili blev undersøgt og nusset af en meget sød sygeplejerske, som ikke mente der var andet galt, end en lidt løbende næse og rumlende mave.

Det er helt forfærdeligt så bange man bliver når ens lille unge lige pludselig ikke er rask. – Jeg er bare glad for at hun har det meget bedre idag og at vi ikke skulle fejre julen på børneafdelingen. Jeg ønsker dem der skal en glædelig jul.

 

 

2 thoughts on “Nu er det sikkert og vist

  1. Stakkels Lili – godt at, det går bedre med hende! Og tillykke med lejligheden, sig til når I skal have hjælp🙂

  2. Ann-Louise siger:

    Ja det var rigtig synd for hende, men hun har det bedre idag.
    Jeg kunne godt bruge lidt hjælp når jeg skal male skabe og indrette😀
    mys til dig

Skriv et svar

