Julefreden sænker sig – måske…

Nu har jeg pakket den sidste julegave ind, haft gæster og lavet aftensmad.

Så mangler jeg bare at der er én eller anden der ordner vasketøj og opvask herhjemme, og så kan jeg læne mig tilbage og sige at det er jul.

Fredag skal vi kigge lejekontrakt igennem så måske kommer den sag også på plads inden jul. Jeg går hver dag og glæder mig til at indrette og bygge min rede færdig. Især glæder jeg mig til at Lili kan få sit eget værelse. Så skal vi en tur i den blå hal og kigge 50’er møbler. Lili skal nemlig have en skænk til sine ting. Og jeg skal plastre væggene til med fine plakater og andet fint.

 

 

Skriv et svar

