Mødregruppen

Vi havde en rigtig god oplevelse med mødregruppen. Det var en masse søde babyer og mødre som kom på besøg🙂

Lili viste ikke den store interesse for de andre små, for hun sov – gennem hele besøget. -og det var et larmende et. Jeg er efterhånden helt overbevist om at hun har samme søvnmønster som sin far!

Det der med at sammenligne babyer, som jeg skrev om i mit sidste indlæg – er virkelig svært at holde sig fra. De er jo så forskellige, men da mødregruppen var gået, kunne jeg ikke lade være med at tænke at Lili var lidt for tynd i forhold til de andre basser… Hun er jo lang og slank, og har ikke “elastikker” hverken på arme eller ben. -Efter et stykke tid, kom jeg til at tænke på at Lili jo spiser hele tiden, så det er helt ok for hende at være præcis som hun er.

Det er godt nok svært at holde fokus på en samtale, når der er 3 små drenge som græder i kor, og 3 små piger som snorker. Jordemoderen fortalte en hel masse mere eller mindre vigtige ting, og jeg tror kun at jeg hørte 10% af det…? (AMMEHJERNE)

 

Skriv et svar

