Mødregrupper og turbo baby

Jeg skal i mødregruppe… – Og jeg er bange! Meget bange!

Jeg skal være helt ærlig og sige, at jeg har en hel del fordomme om mødregrupper og synes i det hele taget at det er en meget dårlig idé at sætte 6 (hormonelle, og midlertidigt sindsyge) kvinder i samme rum. Bare for at de kan sidde og “måle pik” på hinanden.

– Først sammenlignes baby’er som jo er så vidt forskellige at de ikke kan sammenlignes. Og når det så går op for dem, begynder de at måle hinanden og deres evner som mødre og sociale status osv osv. Jeg håber bare at min mødregrupper er fyldt med søde overskudsagtige kvinder, som slapper lidt af! Uanset hvad mødregruppen byder på, er det mig som skal lægge hus til det første møde på torsdag. – Og der er INGEN hjemmebag eller super rengjort hjem, for jeg er skide ligeglad er jeg!… -Måske jeg lige støvsuger og tager opvasken og -….

Lili har forresten sat turbo på – det synes jeg lige i skulle se. Hun kan piske skum kan hun! Bare fyld badekar, tilsæt lidt sæbe + baby og der er dømt skumbad ud over kanterne!

Næste gang Lili får et bad skal hun nok demonstrere det. Indtil da, kan i vel se hvad jeg mener her😛

Og når hun endelig ligger lidt stille kan man få et ordentligt billede af hende🙂

-Og nej det var ikke kun fordi hun ville have sin sut, for selv med den i munden, var der turbo på ;D

Skriv et svar

