Små designere

Der er ingen tvivl om at små børn ser verden lidt anderledes, end os andre. Lili har f.eks. ligget i 4 timer og afvist sin stakkels kramme hungrende mor, fordi hun har kigget på sit legetøj, som både dytter, båtter og dingler! Det er bare så meget mere spændende end at nusse :C  -Derfor fik jeg både vasket tøj, syet (viser det når jeg er helt færdig ;P ) og surfet en masse på nettet igår.

Nu har jeg så opsnappet dette link, som jeg rigtig gerne vil dele med jer. http://www.childsown.com/

Det er her magien opstår for mig, for hvem har ikke som barn, drømt om at kunne gøre det man har tegnet til virkelighed?!

Skriv et svar

