Hyggefisen ligger her mens jeg syr pusleunderlag

 

3 thoughts on “Hyggefisen ligger her mens jeg syr pusleunderlag

  1. Dyveke siger:

    Det ser hyggeligt ud!
    Og fedt stof, hvor har du fundet det henne?
    Knus

  2. Ann-Louise siger:

    Det er jeg sikker på at Lili også synes – jeg ville bare gerne have hende hængende hele tiden, men det er man tilsyneladende blevet “for gammel til” ;P

    Jeg var en tur i Stof og Stil i Roskilde med min mor. Priserne er bare så meget mere iorden dernede! Jeg fik 7 meter forskelligt (og rigtig fint) stof med hjem + alt muligt dims til kun 212 kr.! og deres udvalg af børnestoffer er enormt i forhold til stof 2000! (noget af det koster kun 20 kr. pr. meter! (det jeg har brugt til pusleunderlaget gav jeg kun 39 for (for to meter)

  3. Hmm det lyder som om Stof og Stil i Roskilde er the shit! Måske man skulle tage på en lille udflugt engang. Jeg håber, at I hygger jer (på trods af at Lili er blevet for gammel til at hænge ved sin mor hele tiden😉..)

Skriv et svar

