Småting & udvikling

Lili har fået så mange fine gaver, at jeg ikke har kunne vise dem allesammen her på bloggen – men nogle af dem kan i da få at se🙂

sælskinds-futterne er fra min Faster Pia og det samme er det fine hjemmelavede babytæppe.

Og bamsen er fra min søde veninde Marianne, som har tøffet rundt på Frederiksberg og kortlagt alle de fineste baby-butikker som vi skal besøge sammen på et tidspunkt! – Jeg glæder mig allerede😀

Lili er blevet en fræk lille sag på 56 cm nu. og hun er virkelig begyndt at veje godt til, her på det sidste. – Jeg lider ihvertfald ikke af bingo-vinger mere! – man bliver jo bomstærk af at jonglere sådan en lille bøf på +4 kg ;P

Lili er blevet så nysgerrig og kigger intenst på sit farverige legetøj, når hun ligger på legetæppet – Det er et hit!

Det samme er IKEA – Vi tog endelig springet igår, og forlod reden en hel dag. Det har jeg ellers været lidt nervøs for at gøre. Men det var helt uden grund. Lili er også nem at have med ude – det er nok mere mig der er en pylre-mor.

Skriv et svar

