Mavepine

I forgårs fik Lili ondt i maven – og var ikke tilfreds på nogen måde.

Æv en træls første dag alene hjemme siger jeg bare! Kæresten har haft sine 14 dages barsel, og skulle til møde om aftenen, så jeg måtte trøste skrige-maskinen hele dagen -HELT alene :S

Så efter en laaaang dag, greb jeg telefonen og ringede til min mor og far i ren desperation. De kom med det samme, med varm aftensmad og hygge. Og morfar kan et eller andet med at hoppe baby på sin skulder. For da de gik igen sov Lili trygt og godt og idag er hun sit ” 14-dage-gamle-jeg ” igen.

vi har haft en dejlig dag idag med veninder på besøg, En tur til pølle-vognen og vi har lært at bruge hue! – Huer har ellers været Lili’s hade objekt, men nu er det vist ok alligevel – når bare den har ører og ikke striber ;P

 

One thought on “Mavepine

  1. Faster siger:

    Ai hvor er hun bare fin!!!! glæder mig helt ustyrligt til at se hende!

Skriv et svar

