Beklager stilheden

Jeg er så træt! Jeg har tis i mine sandaler og gylp i mit hår, så blogging er det sidste jeg tænker på når Lili sover – og vores internet er stået af, så jeg har også problemer med at komme online. Tilgengæld kan jeg sige med sikker stemme, at jeg ALDRIG har været lykkeligere hele mit liv!

Lili er så fantastisk! hun har lige groet de fineste øjenvipper, som hun smelter hjerter med, og så har hun plasket i badekar idag, som kun en lykkelig lille unge kan plaske!  Det er så simpel en lykke at det nærmest ikke kan beskrives ordentligt…

One thought on “Beklager stilheden

  1. AMJ siger:

    Jeg kan se, at Lili er i gang med sine daglige armbøjninger for at imponere Nørden.

Skriv et svar

