Og ammehjernen er sat ind.

Jeg vågnede i nat ved, at kæresten spørger mig om jeg synes Lili er lidt kold. Hvortil jeg svarer – jamen skal jeg ligge hende tilbage i liften? – Det går så op for mig sekunder senere at jeg har ligget og krammet min dyne sammen og holder den som jeg ville holde ungen når vi ammer. – Jeg ammer simpelthen i søvne – også selvom Lili ligger fint under sin dyne i liften mellem os😛

… Uuunderligt?!

Jeg blev så glad kl 6 i morges, da Lili slog en ordentlig Salomonsen fis i hovedet på mig, og bare grinte til mig. Hun er simpelthen så charmerende og dejlig😀

Det eneste jeg egentlig synes er lidt klamt ved babyér, er deres navle. Indtil den er faldet af, kan den altså virkelig stinke! – Men nu har Lili så endelig smidt sin, og jeg kan slet ikke vente til hun er vågnet, så vi kan vaske hende og putte hende i noget frisk tøj. – Bagefter skal vi ud i det flotte vejr og lufte alle vores hoveder.

Her er alle de fine gaver som Lili har fået med hjem fra hospitalet.

En fantastisk elesufantus fra Faster.

En fin hjemmestrikket hue og halstørklæde fra Farmor og farfar.

Fætter-flaget (som ALTID har stået foran én til alle fødselsdage, hjemme hos mig) Fra mormor og morfar.

Og en fin broderet lederhosen-bjørn fra Oldemor Lizzi og Oldefar Johannes.

Skriv et svar

