Redebyg og Jordemoder

Igår var jeg til tjek hos jordemoderen. -Lili er nu betegnet kæmpe-baby, efter min mening😀

35-3600 g -mindst! Og ca. en halv meter lang! Godt at hun bliver sådan en go robust baby, for så behøver Kæresten og jeg ikke være så bange for at hun går i stykker.
Jeg har fået en tid mere hos jordemoderen, men jeg håber sandelig ikke at jeg får brugt den, for den ligger efter terminen, som er på lørdag!

Idag står den på RIGTIG REDEBYG! Vi har endelig fået boret vores brio pusleskab op på væggen! så hele morgenen er gået med at indrette og gå og nusse lidt med bittesmåt babytøj -og sko. -Nu må hun gerne komme ud! Vi er klar! Meget klar endda!

Lili’s skab er pyntet med små håndtegnede illustrationer af indholdet. Det synes jeg er ret smart, for så skal faderen ikke stå og lede efter det han skal bruge😛

Skriv et svar

