Forkælet

Igår var en meget dejlig dag, men jeg mærker samvittigheden tynge en lille smule. Vi fik desværre ikke lejligheden, så et plaster på såret var en go omgang power-shopping for mit vedkommende. Ups –

Men jeg har opnået 2 af min listes punkter! – Frisør og en lille gave til mig!

Jeg var en tur forbi Stella Nova’s lagersalg, og fik købt et par bukser som jeg har ønsket mig. (de passer ikke nu, men det kommer de til ;P)

Udover det fik jeg også købt et par bukser til Lili og der kom en masse små pakker til hende igår med posten.

Lili’s bukser er fra Noa Noa og har den fineste “bloomers” bagdel og er strikket i uld/silke – det kunne jeg da ikke gå forbi! Forestiller mig hende tulle rundt med kæmpe stor ble-nummer i dem! Det er da for nuttet!

Og den lille ternede tunika er fra Caramelbaby & Child (70 kr. på Trendsales)

 

Derudover fik jeg købt et lille badekar som kan klappes sammen – super smart! Men det kan i se en dag, når det er blevet taget i brug.

Idag står den på snotnæse og playstation eller måske en lille tur ned i babysam for at spendere lidt flere af de der penge man ikke har ;P

 

Skriv et svar

