Næst sidste jordemoder besøg

Vi er lige kommet tilbage fra jordemoderen, og har fået at vide at Lili nu vejer 3300-3500 g, højst sandsynlig er ca. 50 cm lang og er en and -Jeg gætter på at det var jordemoderens forsøg på at give et eksempel på noget mere håndgribeligt…?! Min unge er sku ingen and😀

Selv vejer jeg nu 85 kg. og har plukkeveer som kommer og går – gad vide om Lili kommer lidt før eller om jeg skal trille hen til Hvidovre hospital selv, om 18 dage? (Håber virkelig ikke jeg går over tid, for jeg er simplethen så tung i røven nu, at jeg har svært ved at foretage mig noget som helst…)

Igår blev jeg færdig med denne. Og sidder nu og er igang med én til, som en heldig gravid veninde får, hvis hun laver en legekammerat til Lili, som også er til lyserød og dukker.

Skriv et svar

