Mandag og kun 20 dage til termin

Hold op en dejlig weekend vi har haft.

Fredag – en masse sofahygge med risengrød, lørdag – en lækker middag med svigermekanikken og jægergryde! Oldefar var så sød at forære os en gyngestol, som vi har nydt godt af hele søndagen, og ungen har fået en smart skråstol af sin farmor og farfar.

Søndag blev brugt på ren afslapning og hygge foran tv’et med slik og mere jægergryde!

 

Her er lidt mere af mit uro-projekt. Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad jeg skal hænge på den, og jeg har opgivet at tegne og finde på mine egne små kruseduller, da der er en lille person som ynder at sparke til mine ribben når jeg sidder foroverbøjet over et stykke papir. Derfor har jeg ladet mig inspirere af Lucky Boy Sunday. Deres strikkede dukker er også rigtig fine som tegninger og det tager ikke lang tid at gengive dem på papir. Så det har jeg gjort… (plaaaaagiaaaat – sorry! – jeg ved godt det ikke er så fedt at blive kopieret. Men kære Lucky Boy Sunday – i må få mine kruseduller hvis i vil, for jeg er en kæmpe fan!)

 

 

Skriv et svar

