Softies, monkeys and stars. twinkle twinkle

Fin lille hæklet (baby rangle)  latté kaffekop til Lili med en bjælde i. Jeg har ikke råd til at være en kaffe-latte-mor, men min unge skal da ikke snydes for at være trendy ;P

Igår fandt jeg spontant på at sy en grim abe. Og købte ind for 67 kr hos Handler. De har en masse fine små ruller med alle mulige typer stof og tyl, så hvis ikke man skal bruge ret meget, kan det godt betale sig at besøge dem. Ud over det, er damerne dernede bare super søde og hyggelige at sludre med.

Her er den grimme abe så, med balarina outfit.

Stjerneranken bag aben, er et andet DIY projekt. Jeg har klippet stjerner ud af et stykke tyk filt (20 kr. fra Stof og Stil) og trukket dem på lidt fiskeline. (Advarsel – hold den langt fra den lille, da man jo let kan komme galt afsted med fiskeline) Men fin er den, og man kan jo bare hænge den oppe i loftet. Så er der helt sikkert ingen pilfingre der kan få fat i den.

5 thoughts on “Softies, monkeys and stars. twinkle twinkle

  1. Sidsel siger:

    Orh kan man bestille sådan en kaffe kop i voksen strl uden bjælde i? :D:D Kunne være ret anstændigt!😀 Aben er ikke grim den er ret så sød!!😀

  2. Ann-Louise siger:

    Hehe tjo det kunne da godt være jeg kunne lave en til dig også ;P Du kan også bare lege med Lili’s når du babysitter ;D

  3. Pia siger:

    Synes at aben har en vis lighed med Homer Simpson😉 Jeg synes den er skøn🙂

  4. Mette siger:

    Hvor har du fundet opskriften til kaffekoppen ? Så fin….

Skriv et svar

