Ananas stangen!

Jeg har nu i FLERE uger ville købe mig en ananas stang fra Magasin chokolade. Men af en eller anden årsag har de ikke haft nogen! Jeg er jo godt klar over at jeg om ikke ret længe ikke må spise chokolade og det har frustreret mig ud over alle grænser, at jeg ikke har kunne få præcis den chokobar som jeg ville ha! Jeg er blevet så vred at jeg i ren trods, slet ikke har ville have noget andet chokolade derfra.

Men endelig har de lavet den igen!

 

Men kender i det, når man så får det man aller helts vil have, sætter tænderne i det og det så slet ikke er som man havde ventet sig?!

Sidst jeg fik sådan én stang, var den ikke skåret over i to… Ananasen var saftig og lækker, fordi den havde været lagt i sukkerlage og chokoladen var rigtig rigtig bitter.

Skuffet sir´jeg bare! Meget skuffet!

 

Skriv et svar

