Der står simpelthen damp ud af mine ører idag!

Vi er i den situation at vi skal flytte fra vores hyggelige (fremlejede) lejlighed på Amager inden februar 2012. – Det betyder jo at jeg som redebyggende kvinde er helt vildt stresset. For hvis jeg bygger min rede her, skal den jo flyttes lige om lidt! Indtil videre har jeg været pisse træt af det.

Nu er der så bare sket det helt fantastiske her til morgen, at jeg har fået et bolig tilbud fra SKØØØØNNNE Tine fra AAB. En fin lille lejlighed på Østerbro med altan, 3 værelser og legeplads i gården!!!! DAMP DAMP siger jeg bare! hvis lykkerus sætter fødslen igang, so be it!!!

Vi skal se den på torsdag, og jeg håber virkelig at vi passer sammen, lejligheden og os!

4 thoughts on “Der står simpelthen damp ud af mine ører idag!

  1. Dyveke siger:

    Jaaahh! Kom til Østerbro til mig!🙂

  2. Ingibjörg Torfadóttir siger:

    Huuuurra! Tillykke Ann, håber lejligheden og jer passer sammen🙂 knus

Skriv et svar

