28 dage, tung og træt.

Idag er der 28 dage til vores termin, og vi er alle begyndt at glæde os mere og mere. Mit overskud er slet ikke hvad det har været så nu roder det i lejligheden og jeg er begyndt at overveje at udsætte min “sidste shoppe dag” til efter Lili er poppet, og så bare sige at det er “den første shoppe dag” i stedet for ;P

Jeg er seriøst begyndt at tage bussen/metroen enkelte stop, for at undgå at skulle gå… Ikke fordi jeg er doven, men fordi jeg har plukkeveer ad helvede til og det føles som at have en person siddende på ens mave! Det tager fuldstændig pusten fra mig!

Min kæreste og jeg har dedikeret hele weekenden til ren afslapning og hygge. Igår fik vi næsten ordnet puslehjørnet helt færdigt. (billeder kommer snart). Og idag har vi spist morgenmad på sengen og skal ud og have en gourmet burger til frokost. Bagefter tager vi måske i biografen og ser Barbaren Barnal!

Rigtig go søndag til jer alle.

Skriv et svar

