En fridag?

Jeg har simpelthen ikke godt af at min kæreste er væk i længere tid ad gangen!

Alle dage siden han tog afsted, har jeg tæsket rundt som en tosset. Og derfor havde jeg lovet mig selv at jeg ville tage en sofa dag idag. – Det er det bare ikke rigtigt blevet til.

Jeg vågnede kl 7 i morges og lagde slagplan.

Efter at have lavet et par ting fra listen, blev jeg lokket med ud i Dyrhaven, og fik hestevognstur og varm chokolade. Dejligt!

-Nu gider jeg så heller ikke andet end at putte syltetøj i mit bæger med hytteost og sætte mig i sofaen.

Rigtig go´søndag til jer allesammen❤

 

 

Skriv et svar

