Louisiana.

Igår var jeg et smut forbi Louisiana i Humlebæk. Vejret var så flot at jeg slet ikke kunne koncentrere mig om kunst, og endte med at sidde “under vippen” mit nye hemmelige sted, og kigge ud over Øresund mens jeg spiste kæmpe lakridsrulle i solskindsvejr.

Jeg tror måske at jeg var en anelse ambitiøs da jeg tog afsted, for efter ca. 2 timer på museet kunne jeg godt mærke at jeg efterhånden er blevet ret tung. Og så kom jeg lige i tanke om, at der kun er 36 dage til at Lili og jeg har termin…

Sidst jeg var på Louisiana var i marts. Den dag hvor Walton Ford havde sidste udstiligsdag og Picasso havde åbningsdag. Det var skide koldt og plakaten for Walton Ford udstilligen var udsolgt. MEN igår da jeg var der, havde de fået flere! Og ih! hvor blev jeg glad for det! – Jeg mangler lige en ramme, men den skal godt nok op at hænge, også selvom motivet måske ikke er så babyproff. De der små ser jo heller ikke så godt vel-

3 thoughts on “Louisiana.

  1. AMJ siger:

    Den dag på Louisiana med Walton Ford dig og resten af holdet, er stadig et af mine bedste nyere minder, jeg kan tage frem og smage på.

  2. The Wild Pony siger:

    Ej hvor vildt, Ann-Louise. I går var jeg hjemme hos en venindes veninde, og hun havde præcis denne Louisiana/Walton Ford plakat hængende – jeg blev solgt på stedet, spurgte ind til den og gik tilbage i køkkenet for at kigge på den flere gange.

    Så skulle jeg jo lige prøve at lave en google images søgning på den – nu – og det første billede, der dukkede op, var dit. Måske min google ved at jeg titter ind forbi din blog af og til – men alligevel. Det var ret fint! Og FIN plakat du har!🙂

    Jeg håber – og hører fra hist og her – at du og Lili har det godt.🙂

    Kæmpe kram fra Sandra

Skriv et svar

