Hygge med Sidsel.

Igår var min søde svigerinde på besøg – og hun havde gaver med! Juhuu!

Til Rollingen var der  en masse super fine ting og vintage børne vinyl – dem skal i nok få at se på et senere tidspunkt.

Og til mig var der NUTELLA!!!

Idag er der 6 dage til min kæreste kommer hjem – jeg er så småt begyndt at blive en lille bitte smule desperat – og overvejede helt seriøst at påklæde hans hovedpude med en af hans t-shirts igår – sådan bare fordi jeg så kunne ligge og snuse til den hele natten… Jeg tog mig sammen fordi jeg jo har haft rigtig godt selskab og sådan set ikke kan tillade mig at sige at jeg er ensom endnu! Men æv hvor gør det ondt at savne!!!

Jeg har lige lavet disse suttekæder. Det tog ingen tid at lave og var meget let.

Skriv et svar

