Pynt til barnevogne og knapper.

Jeg har ledt længe efter en af de der snøreting med dimser der hænger og dingler,- med en klips i hver ende til at sætte fast inde i barnevognen. Men hold nu op hvor er de dødsyge og hvor koster de meget, dem man kan købe i butikkerne!

Så efter et par lange og travle dage, med boligsøgning og andre presserende ting, har jeg sat mig ned og lavet denne –

Den er nem at lave og man kan jo ved lejlighed skifte pynten ud.

du skal bruge følgende: Snor (jeg har brugt neon-pink muretråd til 14.95 fra Harrald Nyborg) 2 klips (Panduro 13.95 stk) En saks og en hæklenål. Og så selvfølgelig det du vil pynte tråden med. (her har jeg bare fundet lidt småting jeg alligevel havde til at ligge i mit syskrin.)

 

Jeg har også leget lidt med nogle knapper på en af genbrugstrøjerne jeg købte for et par uger siden. Jeg synes det er sjovere med disse og giver trøjen lidt mere karaktér.

 

Skriv et svar

