Stress = shopping

Jeg har stress pga. vores boligsituation, og jeg har ligget vågen hele natten som resultat!
Stakkels Lili… hvis jeg er stresset, er hun det sikkert også.

Når jeg har det sådan kommer jeg let til at kompensere for mit dårlige humør, med at shoppe. -Idag er jeg bare ikke faldet i fælden!! -tilgengæld har jeg kigget på en masse fine ting igen idag… Og jeg er faldet over en hjemmeside som hedder http://www.pipsqueak.dk/

 

Her har de godt nok mange fine sager! Jeg synes især at et mærke som hedder “Lili and the funky boys” har mange søde ting- simpelthen så fint!

-måske er det også lidt sjovt at der står faktisk står Lili i nakken på tøjet… – letpåvirkelig? neeeej da!

 

Her er et par af de ting jeg synes er fine.

 

 

 

 

 

Skriv et svar

