Man skal ikke græde over spildt mælk, -men må man gerne græde når man taber den sidste nutella på gulvet?

splat sagde det!

-og så lå den aller sidste nutella på gulvet, som for to sekunder var på vej over på det sidste stykke knækbrød…! -ja det satte så en stor tudetur igang og nu ved jeg så ikke om jeg gider stå ud af sengen for at tørre det op!

Jeg er ikke hormonel NEJ! Jeg er bare pisse sur, træt og snottet – og det er en dum dum søndag synes jeg! – Det er én af de der dage hvor man opdager at man er godt igang med at tømme al indholdet i køleskabet og bliver i sin seng som er strøet med krummer og slikpapir…

Jeg vil ikke tage mig sammen! – for jeg har lige besluttet mig for at køre tv’et ind i soveværelset, for så er cirklen da også sluttet!

 

Igår var jeg sur på Bobo! – Han sad bare der og stirrede på mig med det grimmeste fjæs.

…Nu ser han sådan her ud.

Skriv et svar

