Lilly Marthe Ebener kan strikke! – hvorfor kan jeg ikke!

…Hvis jeg besad evnen til at strikke, ville jeg ikke lave andet resten af min graviditet!

Jeg er stødt på en designer, som hedder Lilly Marthe Ebener. Og hun har strikket rigtig mange fine ting, som jeg simpelthen har så svært ved at modstå! – Det er ligefør jeg overvejer at tvinge min søøøøøde kæreste til at købe noget derfra, men min fornuft fortæller mig at det er spild af penge, at spendere 500 kr. på en mini-strikketrøje, som min mor sikkert kunne strikke på få timer – æv! – dumme fornuft!

…Men hvor ér det hele bare fint! Enten må jeg lære at stikke eller også må jeg varme mine overtalelsesevner op, til næste gang jeg besøger min faster eller min mor❤

Rigtig go´ lørdag til jer alle sammen.

One thought on “Lilly Marthe Ebener kan strikke! – hvorfor kan jeg ikke!

  1. AMJ siger:

    Der er lige åbnet en strikkeskole i Hvidovre🙂

Skriv et svar

