3 afsluttede projekter

Jeg har meget liggende på mit skrivebord. -Det har jeg nævnt før, men nu hvor der kun er ca. 7 uger til min termin har jeg lidt travlt med at blive færdig med mange af dem. Så igår fik jeg afsluttet et par.

Bobo er helt færdig, og er endt med at se lidt snedig og fræk ud.

Min lille spilledåse-sky er færdig! Det var så hyggeligt at lave den og når man trækker i den midterste regndråbe spiller den musik! Fabelagtigt!

-Og jeg har fået syet et par sengesæt færdigt (nr. 3 ligger ved symaskinen nu.)

Skriv et svar

