Weekend, weekend og weekend

Jeg var hjemme med mine forældre i deres hus, som lige er blevet sat til salg.

Det er ikke sjovt sådan at gå rundt i ens gamle hjem og sige farvel til det hele. Alle mine kæledyr ligger begravet i den have og jeg har en masse dejlige minder derfra, men videre går livet jo. Og de flytter for at få mere tid til at rejse, nyde livet og se familien!

So goodbye Fr.værk, med alt hvad der dertil hører… jeg kommer til at savne min elskede genbrugsplads og alle de gode billige loppemarkeder og al den skønne natur og friske luft. Tilgengæld glæder jeg mig til at se mere til min mor og far og nyde at de ikke har så travlt med at pendle og vedligeholde hus.

Vil du se hele mit barndomshjem og evt. KØBE DET så kan du klikke HER.

Min mor og jeg fik også lige kigget i et par stande på det lokale krudtværksmarked og fandt lidt forskelligt til Lili.

Jeg skifter nok knapperne ud og den gamle strikkebog er venligst udlånt af min mor. Det er så skægt at se børnemodellerne fra dengang i 50’erne – de er jo rigtige børn med tykke kinder, fregner og skæve mælketænder!

Vi fandt også dette fine natsæt… Jeg synes det er helt fantastisk at stoffet har print med røde hunde!

Skriv et svar

