og mere weekend!

Nørden og Nørden fik sig lige en velfortjænt pølle på Nørreport idag!

 

Vi har været ude at hente en dims til vores barnevogn – som efterhånden er blevet et lille projekt at få køreklar. (Og det er netop derfor jeg refererer til mig selv som Nørden også!) Jeg går op i det her babyshit med liv og sjæl! – Så ja kære venner jeg er én af de der som ikke har andet i hovedet. -Og jeg kan virkelig godt li det! VIRKELIG!

Ps. pøllen var go’ og serveret af person med en blå fortand! -Det er da lidt sejt!

Skriv et svar

