Jeg er igang med en Bobo

Det er den lille fede til venstre. Jeg tror bare at min Bobo-version kommer til at se mere end mellemfornøjet ud.

jeg skal snart igang med et hoved. Men min sofa vil ikke rigtig give slip på mig idag…

…Måske fordi den endelig er min helt egen igen! Vores franske gæster er nemlig taget hjem og det har både været hyggeligt, men også utroligt hårdt at have dem på besøg. Et lille tip til andre som evt. går og ruger på en bønne i maven; Lad være med at have overnattende gærster i lang tid. Det er simpelthen for opslidende i længden.

Det betyder at jeg er for træt og doven til at cykle ned på Amagerbrogade for at købe garn til Bobo’s hoved… -Stakkels ham.

Skriv et svar

