Nedtællingen er i gang.

Jeg  er nu i 33 uge af min graviditet, og det er ret vildt.

Min søde veninde har været på besøg idag med sit kamera og vi har taget en masse sjove billeder af min mave. Den er blevet ret stor nu og det skal dokumenteres!

Hun er lige flyttet til Amsterdam for at forfølge sin drøm om at blive etableret modefotograf! Og det skal hun nok blive for hun er sindsygt dygtig og tålmodig. Jeg glæder mig helt vildt til at se dagens resultat.

Man kan se meget af hendes arbejde på bloggen HER.

Skriv et svar

