Lykken er…

…en shoppedag med faster Pia!
Idag tror jeg at jeg underbevidst har “bygget rede” for jeg er kommet hjem med følgende…

Stof til to sæt hjemmelavet babysengetøj 150,- i Stof og stil – De har fået en masse fine farver hjem i ren bomuld.

En abe-bøjle fra HAY, som jeg fik forhandlet lidt ned fordi det var den sidste og den var lidt skrammet – jeg har tænkt mig at male den på et tidspunk fordi jeg synes farven er lidt tarvelig.79 kr. måtte jeg slippe for den.

En lyskæde – som jeg har ØNSKET mig siden jeg så den hos Ledansla
249,- hos Grønlykke.com

-og lidt selvforkælelse til min stakkels bagdel, som efterhånden har fået et par krigsar pga. graviditeten.
Lækker duft og lækker emballage! Karmameju fra Magasin til 249,-

Og jeg fik også konfronteret et par dæmoner idag! Plus gratis Baressokaffe (mit stempelkort var fyldt) og magasin fra COS.

Det har bare været lækkert idag – og så har solen også skinnet her i KBH

-Nørden samlede lige lyskæden – og jeg synes bare den er fantastisk!

Jeg ville også lige vise noget som kom med posten den anden dag – En super kitch body i mini ballerinastil! jeg har købt den brugt på Trendsales. til 80,- og den er fra det svenske mærke Mini Rodini.

2 thoughts on “Lykken er…

  1. Faster Pia siger:

    Det var en rigtig dejlig dag og jeg nød også at pakke mine poser op da jeg kom hjem🙂 Men måske vi fremover skal prøve at stræbe efter flere dage med håndarbejde, the og hygge i forhold til shoppedage, hvor pengene bare flyver op af lommen?! Knus!

    • Ann-Louise siger:

      Det tror jeg er en rigtig god idé! Jeg var heller ikke den mest populære da jeg kom bragende ind ad døren med poser flyvende og bonner stoppet i alle lommer!
      hihi – øhm jeg mener ups!

Skriv et svar

