En dag i solen

Igår fik Nørden og jeg rigtig hygget os!
Dagen startede med en tur forbi mit gamle job i DAY, hvor jeg fik min længe ventede læderjakke fra 2nd DAY med hjem! -jeg fik ligefrem et kompliment fra Nørden, om at den godt nok var fin!? -siden hvornår er han begyndt at lægge mærke til om en jakke er fin eller ej? – Så fik vi os en RIGTIG god burger på Nemoland i solskind. Vi fik skoldede næser og gik næsten hele staden rund og snusede til de andres røg… – ja det lyder mærkeligt ik?! Normalt synes jeg ikke at hash lugter særlig godt men DET LUGTER FANTASTISK NÅR MAN ER GRAVID?!
Vi var også hurtigt forbi et lille loppemarked ved christianshavnskanal.

Jeg er ude efter sådan nogen her, men spottede ikke lige nogen.

tilgengæld har jeg lige fundet en strikke opskrift HER

Efter vores tur på staden gik vi hjem og spiste vandmelon og sov til middag.
…Også tog vi ellers til fest hos en ven. Nørden fik masser af Polsk vodka (Det må han ellers ikke få, efter en “sejl-ulykke” i Polen) og der var en masse cola og UNO spil for mit vedkommende! – Jeg fik ligefrem husets bedste lænestol at side i fordi jeg jo var den fedeste gæst ;P

Det var en helt fantastisk dag – og jeg håber bare at i dag bliver lige så god!
Rigtig god søndag

4 thoughts on “En dag i solen

  1. Søren Lund siger:

    Herligt herligt….

    God dag til jer alle ;o)

  2. AMJ siger:

    Jeg må desværre sige, at hvis jeg finder sådanne bøjler, beholder jeg dem selv. Jeg har nogen, og de er rigtig gode til tynde ting.

Skriv et svar

