Euforisk lykkelig – jeg tror det er hormonerne…!

Idag kunne jeg ikke være lykkeligere! -Det er på trods af en lettere truende boligsituation (vi skal flytte lige oven i Lili’s ankomst!) og en god portion identitetskrise.

Men jeg tror endelig at det der Famøse kærlighedshormon har taget effekt! Jeg har læst en masse om det på nettet og i div. bøger om graviditet -og undret mig lidt..? Jeg har nemlig ikke været forelsket i min store mave  – før nu!  Nu er den fede mave bare så dejlig og sød og jeg elsker at få en spontan mavepuster af den en gang imellem – Nørden er også heldig for det betyder at jeg står op hver morgen og brygger ham en omgang morgenmad og sidder og nusser ham uafbrudt indtil han skal på arbejde…

 

Skriv et svar

