noget fint til væggen

Jeg har en idé om at jeg skal fylde min rollings hoved med en masse kunst lige fra starten – og det er selvom, jeg fra flere kilder har hørt, at baby’er ser helt vildt dårligt… så til at starte med må det bare være noget fint og simpelt hun får at kigge på!

Rød, hvid og sort skulle efter sigende være de farver den lille bedst kan se – så har man jo også noget at arbejde ud fra!

Billedet her er noget jeg har “lånt” fra en pude. Jeg har set den på nettet et sted – så sig endelig til hvis du ved hvem der har lavet uglen, for jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg fandt den! – men fin det er den.

Skriv et svar

